Re: Містобудівне обгрунтування
Vetal
тоді як взагалі розцінювати даний вид робіт? чи робити "за дякую"?
адже в кошторисних нормах взагалі немає поняття містобудівний розрахунок?
Вы не вошли. Пожалуйста, войдите или зарегистрируйтесь.
Шановні відвідувачі! Запрошуємо до обговорення існуючих тем та створення нових на НОВІЙ ВЕРСІЇ ФОРУМУ!
АрхиФорум → Исходные данные для проектирования → Містобудівне обгрунтування
Чтобы отправить ответ, вы должны войти или зарегистрироваться
Vetal
тоді як взагалі розцінювати даний вид робіт? чи робити "за дякую"?
адже в кошторисних нормах взагалі немає поняття містобудівний розрахунок?
а "історико-містобудівне обярунтування" то зовсім з іншої опери - там потрібна спеціалізована ліцензія
Доречі це теж досить цікаве питання.
З одного боку, згідно "Методичних рекомендацій щодо розроблення історико-містобудівних обгрунтувань" (п. 6) ліцензія дійсно потрібна:
6. Історико-містобудівні обґрунтування розробляються на договірних засадах науково-дослідними, науково-методичними та проектними установами і організаціями, спеціалізованими в сфері вивчення, охорони і використання культурної спадщини, які мають ліцензію на розроблення містобудівної документації та на проектування робіт з реставрації, консервації, ремонтних робіт та реабілітації пам'яток культурної спадщини.
Але з іншого боку, є ЗУ "Про ліцензування певних видів господарської діяльності", який визначає вичерпний перелік видів госпдарської діяльності, що підлягають ліцензуванню (ст. 9). В цьому переліку відсутні такі види робіт як "розроблення містобудівної документації" або "проектування робіт з реставрації, консервації, ремонтних робіт та реабілітації пам'яток культурної спадщини".
Так що по уму і по закону, ліцензія не потрібна. І розробники "Методики..." просто перевищили свої повноваження, діючи всупереч закону.
Сашко,
взагалі цікава річ получається - тепер будь-хто купивши сертифікат може працювати з памятками національного значення.Добре якщо людина гідно ставиться до своєї професії і не буде робити протизаконні речі, але ж багато хто може зробити й навпаки
Сашко,
... тепер будь-хто купивши сертифікат може працювати з памятками національного значення.
Навіть бeз сeртифіката, достатньо вдягти попівську рясу - і можна хоч Київську Лавру кроїти.
Vetal правильно сделал замечание. Эскиз - это отдельная стадия, выполняемая по Заданию, договору и по отдельной оплате.
У меня вызывают протест попытки наполнить "Містобудівний розрахунок" излишне детальной информацией. Зачем усложнять этот документ, да еще загонять себя в узкие рамки? К примеру ТЕП из "розрахунка" для ресторана в Киеве (уже строится):
ТЕП
Площа ділянки: 172,5 м.кв.
Площа забудови: 117,3 м.кв.
Загальна площа об’єкта реконструкції: 89,2 м.кв.
Загальна площа після реконструкції (орієнтовно) до 750 м.кв.
Кількість робочих місць (орієнтовно): 20
Висота основного об’єму в коньку: до 14 м.
Кількість надземних поверхів: до 3
Всяческие расстояния, отступы - есть в ДБН, зачем их указывать. И никаких картинок, только фото!
З одного боку, згідно "Методичних рекомендацій щодо розроблення історико-містобудівних обгрунтувань" (п. 6) ліцензія дійсно потрібна...
Але з іншого боку, є ЗУ "Про ліцензування певних видів господарської діяльності", ".
Повернутаючись до теми, я знов покопирсався в документах. І ось які думки.
В ЗУ "Про ліцензування певних видів господарської діяльності" справді є лише "будівельна діяльність". Але у КВЕД від 2006 р присутнє поняття реставрації будинків та реставрації історичних будинків. Тож ліцензії на такі роботи мають підстави для існування.
Отже жорсткі вимоги щодо виконавців історико-містобудівних обгрунтувань (ІМО) є в двох законодавчих документах:
НАКАЗ від 10 січня 2011 року N 2 "Про внесення змін до Порядку розроблення історико-містобудівних обґрунтувань"
НАКАЗ 17.02.2012 № 122 "Методичні рекомендації щодо розроблення історико-містобудівних обгрунтувань" (п. 6) Мінкультури.
Оскільки по ЗУ "Про відповідальність...." відповідальність наступає зокрема при порушенні вимог законодавства (ст.1 п.1), то виконання наказів Мінкультури (як законодавчих документів) є обов"язковим, й ІМО має право виконувати лише ліцензована та спеціалізована організація.
На жаль, оскільки кваліфікація окремого досвідченого фахівця цілком достатня для роботи з рядовими об"єктами історичного середовища.
Повернутаючись до теми, я знов покопирсався в документах. І ось які думки.
В ЗУ "Про ліцензування певних видів господарської діяльності" справді є лише "будівельна діяльність". Але у КВЕД від 2006 р присутнє поняття реставрації будинків та реставрації історичних будинків. Тож ліцензії на такі роботи мають підстави для існування.
Взагалі-то "розроблення історико-містобудівного обгрунтування" і "реставрація будинків та реставрація історичних будинків" - абсолютно різні види діяльності.
Але у КВЕД від 2006 р присутнє поняття реставрації будинків та реставрації історичних будинків. Тож ліцензії на такі роботи мають підстави для існування.
ті КВЕДи недійсні.
в сучасних КВЕДах таке поняття відсутнє.
http://www.ubc.ua/Links/codes_ua2.html
шукайте п.71
до речі...
на прикінці 2012-початку 2013 всі суб"єкти міняли КВЕДи
веселощі ще були ті...
slit_ok, Дякую за інформацію.
Ось тут стверджується, що 2013 рік - перехідний, і до початку 2014 діють обидва КВЕДи http://fnews.com.ua/biznes/chp/kved-2013.html
Передивився обидва КВЕДи - там немає поняття містобудування... цікаво. Які підстави існування цього пункту Переліку ліцензій?
Сашко "Взагалі-то "розроблення історико-містобудівного обгрунтування" і "реставрація будинків та реставрація історичних будинків" - абсолютно різні види діяльності."
Так, звичайно.
Я мав на увазі, що існування пункту "реставрація будинків та реставрація історичних будинків" в КВЕД за 2006 рік робило небезпідставним зміст п.6 в згаданих наказах Мінкультури, що визначали порядок розробки ІМО. У КВЕД-2013 поняття реставрації пам"яток (а також поняття містобудування) вже немає, можна припустити, що й згадані накази мінкультури втрачають чинність. Яка інтрига...
Сашко,
взагалі цікава річ получається - тепер будь-хто купивши сертифікат може працювати з памятками національного значення.Добре якщо людина гідно ставиться до своєї професії і не буде робити протизаконні речі, але ж багато хто може зробити й навпаки
Ну будь-хто не може, тому що крім вимоги щодо ліцензії (досить сумнівної вимоги), є ще вимоги до самої організації:
Історико-містобудівні обґрунтування розробляються на договірних засадах науково-дослідними, науково-методичними та проектними установами і організаціями, спеціалізованими в сфері вивчення, охорони і використання культурної спадщини
Тобто будь-хто не може цим займатись, треба як мінімум належати до такої організації.
А щодо ліцензій, то я взагалі не розумію, до чого тут КВЕДи. Адже неважливо, є такий вид діяльнолсті в КВЕД, чи немає. Головне те, що вказаного виду діяльності немає серед переліку видів діяльності, що підлягають ліцензуванню. Навіть чогось схожого немає.
Тобто будь-хто не може цим займатись, треба як мінімум належати до такої організації.
А щодо ліцензій, то я взагалі не розумію, до чого тут КВЕДи. Адже неважливо, є такий вид діяльнолсті в КВЕД, чи немає. Головне те, що вказаного виду діяльності немає серед переліку видів діяльності, що підлягають ліцензуванню. Навіть чогось схожого немає.
Абсолютно вірно.
ДИСИ пишет:разъяснения по мистобудивному розрахунку
Спасибо. У нас (Львов) такого объяснения нет. И, по моему, трактуется как стадия проектирования. Поскольку в местных документах по порядку оказания админуслуг значится еще одна "стадия": "Ескіз намірів забудови" которая как раз и "є однією з форм викладення інвестиційних намірів замовника (забудовника)".
Корче, че хотят то и творят.
Починаю Вас розуміти. Бо побачив вимоги львівської архітектури до містобудівного розрахунку. На голову не налазить. Фактично, вони вимагають запроектувати розділи ГП та АР стадії "П", щоб отримати МБУО! Абсурд, адже для такого проектування потрібні ті самі МБУО, як вихідні дані...
Викладаю цей чудовий документ, це справжня історична пам"ятка чиновницького маразму. Може це тому, що Львів - історичне місто, куди не глянь - всюди пам"ятки
зараз у Львові новий в.о. головного архітектора міста - Юліан Чаплинський - то може відмінить цей маразм.
Хоча дійсно в жодномо нормативному акті не викладено склад МР - виходить як домовишся з головним архітектором так і подавай - дехто, як у Львові вимагає фактично стадію "П", а декому вистачить 1 аркуша зі схемою генплану
ДБН Б.1.1-4-2009. Склад, зміст, порядок розроблення, погодження та затвердження містобудівного обгрунтування.
Действующий?
концепт,
Давно відмінений, адже законом не передбачено такої стадії як МО
Чем руководствоваться при градостроительном расчете?
концепт, Містобудівне обгрунтування отменено Наказом Мінрегіону від 29 червня 2011 року N 68 ...
Градостроительній рассчёт выполняете с помощью ДБН 360-92** и профильных норм по конкретному объекту.
Вот почитайте письмо-разъяснение
Чтобы отправить ответ, вы должны войти или зарегистрироваться
АрхиФорум → Исходные данные для проектирования → Містобудівне обгрунтування
Форум работает на PunBB, при поддержке Informer Technologies, Inc.
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.
Forum for Architects and Designers of Ukraine Archiforum.org.ua